نرم افزار automation افزودن محصول

کارفرما

کارفرمای پروژه

مبعد آرامش

تاریخ

تاریخ و مدت

15 بهمن 1402  |  2

یکی از نرم افزار های پر کاربرد در دنیای امروزه، سیستم یا برنامه های automation هستند که به شما کمک میکنن تا بتونید کار های خودتون رو با سرعت بالاتری و به صورت اتوماتیک انجام بدید.

در پروژه مربوطه هم هدف همین بود، کارفرما قصد داشت تا با استفاده از یک برنامه جانبی محصولات خودش رو کاستوم کنه و ربات به صورت خودکار این محصولات رو به سایت اضافه کنه.
داستان از این قرار بود که در هر محصول از مجموعه محصولات این سایت، چندین نوع سنگ به کار رفته بود و هر سنگ دارای خواص متفاوت و مشترکی با دیگر سنگ ها بود، همچنین هر کدام از آنها مخصوص ماه های تولد متفاوتی بوده و برای چاک راه های مختلفی مناسب بودند.

هدف این بود که با انتخاب نام سنگ، تمامی این سه دسته بندی یعنی ” خواص، ماه های تولد و چاک راه ها ” انتخاب شده و اشتراک های آنها که باعث میشد یک چیز دوبار نوشته شود پاک شود، سپس این محصول به صورت اتوماتیک به سایت اضافه شود و با تمامی ویژگی ها به همراه قیمت ثبت شده آماده برای فروش در سایت شود.

تمامی این کار ها به کمک این ربات قابل اجرا شد و کارفرما از نتیجه کار بسیار راضی بود که توانسته است به راحتی هر چه تمام تر محصولات را بر روی وبسایت خود اضافه نماید.